fbpx
Wbijaj na kawę

Iwaszkiewicza 4/7,

39-100 Ropczyce

Phoenix Contact E-mobility Rzeszów – kompleksowa kampania PR-owa


Firma Phoenix Contact jest globalnym liderem rynku elektroniki i automatyzacji w przemyśle, zatrudniającym przeszło 18 tysięcy osób. Phoenix Contact E-Mobility to spółka zależna powstała w 2013, specjalizująca się w elektromobilności, czyli w technologiach związanych z pojazdami elektrycznymi, która tworzy dla światowych producentów samochodów takich jak Tesla, Volkswagen, BMW czy PSA. W Parku Naukowo – Technologicznym Rzeszów – Dworzysko powstał trzeci oddział firmy, zaraz po Chinach i Niemczech. Osoby zatrudnione w rzeszowskiej fabryce będą produkować systemy ładujące, m.in. ładowarki samochodowe nagrodzone na Good Design Award 2019. Jury międzynarodowego konkursu doceniło produkt nie tylko dzięki ergonomicznemu kształtowi, nowoczesnemu wyglądowi, ale także za użycie wysokiej jakości materiałów do ich produkcji.
Spółka Phoenix Contact E-Mobility zdobyła również nagrodę Innowatora Roku za opracowanie przyjaznej środowisku technologii HPC (High Power Charging), umożliwiającej dużo szybsze ładowanie pojazdów hybrydowych i elektrycznych. HPC pozwala na przejechanie 100km po zaledwie kilku minutach podłączenia do stacji ładującej.

 

Dla Phoenix Contact E-Mobility zajęliśmy się kompleksową kampanią PR-ową, w skład której wchodziły poszczególne działania:

· stworzenie i opublikowanie artykułów w lokalnych portalach informacyjnych Rzeszów News, Rzeszów 24, Rzeszów Nasze Miasto, Nowiny24, Gazeta Wyborcza.
· stworzenie i opublikowanie artykułów w ogólnopolskich portalach informacyjnych Business Insider, Wysokie Napięcie
· design banerów reklamowych oraz kampania display w wybranych portalach skupiona wokół działań HR-owych
· produkcja oraz kampania spotu reklamowego w radiu Eska
· zorganizowanie wywiadu w radiu Rzeszów dla przedstawiciela Phoenix Contact E-Mobility

Wyłącznie dzięki kampanii internetowej dotarliśmy do ponad 3,5 miliona osób, generując satysfakcjonujące wyniki poszczególnych działań:
· koszt jednego czytelnika artykułu informacyjno-promocyjnego – 1,41 zł
· koszt jednego wyświetlenia baneru reklamowego – 0,013 zł
· koszt wygenerowania leadu HR-owego pochodzącego z kampanii display – 0,39 zł
Planując otwarcie nowej inwestycji pamiętaj, że Konkretna kampania to konkretny sukces. Wiesz gdzie nas szukać.